Subject: RE: Terviseameti rahvatervise labori Kohtla-Järve teenuste kohta alates 01.12.2024
From: Maksim Filippovitš <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>, "TA Tallinna labor" <[email-masked]>
Cc: "'Igor Baranov'" <[email-masked]>
Date: Fri, 29 Nov 2024 12:27:40 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Teavitame Teid, et seoses rahvatervise labori Kohtla-Järve teenuste 
üleviimisega alates 01.12.2024 Tallinna, loobub SPA Tours OÜ Meresuu SPA 
proovide võtmise teenusest alates 01.12.2024.

Lugupidamisega/ Best regards

Maksim Filippovitš
Tehnikaosakonna juht
Tel:+372 5919 6800
E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Meresuu SPA & Hotel
SPA Tours OÜ
Aia 48a, 29023 Narva-Jõesuu, Eesti
 <http://www.meresuu.ee/> www.meresuu.ee

From: Igor Baranov [mailto:[email-masked]]
Sent: reede, 29. november 2024 12:14
To: Maksim Filippovitš <[email-masked]>
Subject: FW: Terviseameti rahvatervise labori Kohtla-Järve teenuste kohta 
alates 01.12.2024

От: TA Info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Дата: понедельник, 23 сентября 2024 г. в 15:17
Кому: "<Undisclosed recipients:;>"
Тема: Terviseameti rahvatervise labori Kohtla-Järve teenuste kohta alates 
01.12.2024

Hea klient

Edastame info rahvatervise labori Kohtla-Järve teenuste kohta alates 
01.12.2024. a.

Edukat koostööd soovides

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev e-kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud 
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage 
saadud kiri koos kõikide lisadega. Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.